Posted

Cerinte Obligatorii:

– cunoasterea limbii italiane, scris si vorbit, la nivel avansat;
– excelente abilitati de comunicare si ascultare;
– cunostinte operare PC;
– orientare catre atingerea obiectivelor;
Experienta in call center reprezinta un avantaj.

Responsabilitati:

– relationare cu clientii existenti ai companiei;
– preluarea apelurilor telefonice / emailurilor sau a mesajelor de tip text, conform procedurilor;
– identificarea nevoilor /problemelor clientilor si a disponibilitatii de achizitie de servicii suplimentare.

Beneficii:

– Program flexibil: 4, 6 sau 8 ore;
– Salariu net de baza full-time :lei + bonuri de masa + bonusuri de performanta + decontarea transportului;
– Mediu de lucru tanar si dinamic;
– Oportunitati de dezvoltare profesionala si de avansare in cariera.

Persoanele interesate pot contacta:
Corina Panait
Email: cpanait@quanta.com
Tel: 0733 940 146